Annonse
Annonse
Annonse
Norge IDAG
Mediebedriftenes Landsforening (MBL) anslår at Facebook og Google hentet 9,1 milliarder kroner fra det norske reklamemarkedet i 2021. Det er 2 milliarder kroner mer enn MBLs anslag for 2020. Illustrasjonsbilde.
 Foto: Gorm Kallestad/NTB

Mediebedriftenes Landsforening (MBL) anslår at Facebook og Google hentet 9,1 milliarder kroner fra det norske reklamemarkedet i 2021. Det er 2 milliarder kroner mer enn MBLs anslag for 2020. Illustrasjonsbilde. Foto: Gorm Kallestad/NTB

Fjoråret ble et knallår for Medie-Norge – men nå snur det

I fjor dro norske medieselskap inn 2,2 milliarder kroner i økte inntekter. Avisene hadde ett av sine beste år på det siste tiåret.

Publisert:

Kjære leser,
ønsker du tilgang til
alt innhold på vår nettside? Klikk her!

Annonse
Annonse