Åpent brev til Utenriksminister Jan Petersen

(Debatt): Hvorfor har du ikke svart stortingsrepresentant Steinar Bastesen på hans spørsmål i trontaledebatten, der han etterlyser åpenhet om hva som foregår på de lukkede Bilderbergermøtene? Du er blant annet medlem der. Samtidig benytter jeg anledningen til å "friske litt opp i jusstudiene" da du er utdannet jurist. Den 7. juni 2004 stemte du og ditt parti Høyre ja til Erna Solberg sitt grunnlovsendringsforslag som gikk ut på å forandre grunnlovens § 93 fra 3/4 flertall til 2/3 flertall, slik at det skulle bli lettere å få flertall i Stortinget for å legge Norge under fremmed herredømme.

For å lese hele denne artikkelen må du ha et gyldig abonnement.

Kjøp tilgang med SMS!

Du kan kjøpe tilgang til avisen i 24 timer med en enkelt SMS-melding!

NB: Hvis du allerede har kjøpt tilgang i løpet av de siste 24 timer, kan du taste inn koden du har fått tilsendt tidligere i feltet nedenfor.

Kjøp tilgang til:

• Kun denne artikkel (kr. 15,-): Send NFABB IDAG til 2377
  • Alle artikler (kr. 20,-): Send NFABB IDAG ALLE til 2377

Koden du får i retur på SMS kan du taste inn i feltet nedenfor og trykke knappen SEND, så vil du få umiddelbar tilgang:

Tast inn mottatt kode:

Koden skiller ikke mellom store og små bokstaver.
Koden kan bare brukes 10 ganger.

Vilkår og info for bruk:

• Dette er en engangsbetaling. Du vil ikke bli belastet flere ganger.
  • Tilgangen er gyldig i 24 timer fra du sender SMS-meldingen, uansett når koden første gang tas i bruk.
  • Koden kan brukes på flere enheter til den utløper.
  • Koden er personlig og skal ikke deles med andre.
  • Hvis mobilabonnementet er sperret for kjøp av innholdstjenester, vil ikke tjenesten fungere.
  • Norge IDAG forbeholder seg retten til å lagre mobilnummer til internt bruk og markedsføringsformål. Denne informasjonen vil aldri bli delt med tredjepart.
  • SMS Mikrobetaling virker bare med norske telefonnummer.