Klargjør siden...
Annonse
Annonse
Annonse
Annonse
Annonse
Norge IDAG
Mediebedriftenes Landsforening (MBL) anslår at Facebook og Google hentet 9,1 milliarder kroner fra det norske reklamemarkedet i 2021. Det er 2 milliarder kroner mer enn MBLs anslag for 2020. Illustrasjonsbilde.
 Foto: Gorm Kallestad/NTB

Mediebedriftenes Landsforening (MBL) anslår at Facebook og Google hentet 9,1 milliarder kroner fra det norske reklamemarkedet i 2021. Det er 2 milliarder kroner mer enn MBLs anslag for 2020. Illustrasjonsbilde. Foto: Gorm Kallestad/NTB

Fjoråret ble et knallår for Medie-Norge – men nå snur det

I fjor dro norske medieselskap inn 2,2 milliarder kroner i økte inntekter. Avisene hadde ett av sine beste år på det siste tiåret.

Publisert:

Kjære leser,
ønsker du tilgang til
alt innhold på vår nettside?

Logg inn

Velg abonnement

Velg et abonnement for å se mer informasjon.

  • 10 uker for 5 kr

    10 uker for 5 kr, deretter 79 kr i månden. Full tilgang til nettsidene og e-avis(elektronisk utgave av papiravisen).

    5,-

    for 1 måned

  • Full tilgang til nettsidene og e-avis (elektronisk utgave av papiravisen).

    Les våre betingelser

    KJØP ABONNEMENT

  • Digital helår 690,-

    Full tilgang til nettsidene og e-avis.

    690,-

    for 1 år

  • Full tilgang til nettsidene og e-avis.

    Les våre betingelser

    KJØP ABONNEMENT

  • Total helår

    Ukentlig papiravis og full tilgang til nettsidene og e-avisen. Abonnementet kan betales med faktura.

    1499,-

    for 12 måneder

  • Ukentlig papiravis og full tilgang til nettsidene og e-avisen. Abonnementet kan betales med faktura.

    Les våre betingelser

    KJØP ABONNEMENT

  • Velg et abonnement for å se mer informasjon.