Annonse
Annonse
Annonse
Norge IDAG
I sommer lanserte Blå Kors sin nye kleskolleksjon «Øy». Pål Usterud, salgs- og markedskoordinator i Blå Kors Kristiansand, og butikkmedarbeider, Michelle Aaen Ovesen, gleder seg over godt salg i den nye pop-up-butikken på Sandens kjøpesenter i Kristiansand.
 Foto: Dag Buhagen

I sommer lanserte Blå Kors sin nye kleskolleksjon «Øy». Pål Usterud, salgs- og markedskoordinator i Blå Kors Kristiansand, og butikkmedarbeider, Michelle Aaen Ovesen, gleder seg over godt salg i den nye pop-up-butikken på Sandens kjøpesenter i Kristiansand. Foto: Dag Buhagen

Blå kors med eget klesmerke:

– Vi ønsker å være en brobygger

I sommer lanserte Blå Kors sin nye kleskolleksjon «Øy». Den skal sørge for økte inntekter til arbeidet, som hjelper tusenvis av barn og unge hvert eneste år.

Publisert:

Kjære leser, ønsker du tilgang til vår nettside? Klikk her!

Annonse
Annonse